Cvičenie 4
Práca s SQLite databázou pomocou knižnice Room a Corountin pre asynchronnu prácu.
- Vytvorenie databázy pomocou Room knižnice
- Použitie Corountin pre asynchronnu prácu s databázou
- Zaznamenávanie údajov do databázy
Práca zo zoznamom údajov - RecyclerView
- Základy knižnice RecyclerView na zobrazovanie zoznamu údajov
- Data binding s použítim RecyclerView a identifikácie zmien v údajoch
- GridLayout v RecyclerView
- Interakcie s položkami v RecyclerView
- Hlavičky v RecyclerView
Overenie vedomosti z Room knižnicou na projekte, ktorý budete doplnovať.
Kod na cvicenieUlohy v projekte
HomeFragment //TODO: 1. prerobit na databinding //TODO: 2. nahradit observer databindingom v xml HomeViewModel //TODO: 3. urobit enkapsulaciu premennej word //TODO: 4. urobit obojsmerny binding pre edittext //TODO: 5. nahradit listener databindingom v xml HomeFragment //TODO: 6. umoznit navigaciu do DatabaseFragmentu po stlaceni tlacidla HomeViewModel //TODO: 6b.urobit transformaciu slova aby sa zobrazoval text "Slovo je: " DatabaseFragment //TODO: 7. prerobit na databinding DatabaseViewModel //TODO: 8. nahradit observer databindingom v xml //TODO: 9. urobit obojsmerny binding pre edittext //TODO: 10. nahradit listener databindingom v xml DbDao //TODO: 11. vymazat slova obsahujuce "slovo", pomocou databinding //TODO: 12. pridat slovam obsahujuce "slovo", priponu "databinding" //TODO: 13. vytvorit DAO metody pre ImageItem //TODO: 14. vytvorit Fragment+Viewmodel+layout pre vytvorenie a imageitem //TODO: 15. vytvorit Fragment+Viewmodel+layout zobrazenie posledneho vlozeneho obrazku spolu s textom
Overenie vedomosti z RecyclerView knižnicou na projekte, ktorý budete doplnovať.
Kod na cvicenieUlohy v projekte
DatabaseFragment //TODO: 1. pridat RecyclerView MarsFragment //TODO: 2. nacitat s webservisu https://android-kotlin-fun-mars-server.appspot.com/realestate udaje //TODO: 3. ulozit do databazy //TODO: 4. zobrazit obrazky v RecyclerView //TODO: 5. zobrazit v jednom riadku v RecyclerView aj informacie of pozemku